Leverandør til Spejdernes Lejr

Spejdernes Lejr bliver med 40.000 deltagere den største danske spejderlejr nogensinde. Det kræver alt fra større entrepriser over rafter til kontorartikler og scene at lave lejr for så mange mennesker. Vi er derfor løbende på udkig efter leverandører.

Vi forsøger i det omfang det er muligt at bruge lokale leverandører - men er altid åben for gode tilbud fra hele landet.

De fleste indkøb foretages af udvalget Handel, Indkøb og Forplejning (HIF), der koordinerer på tværs af lejrens organisation for at opnå de bedst mulige aftaler. Samtidig rådgiver HIF de øvrige udvalg i organisationen, så Spejdernes Lejr fremstår som professionelle partnere i hele processen med et indkøb.

Da det meste af lejrorganisationen består af frivillige, har Spejdernes Lejr oprettet et sekretariat, der i hverdagen svarer på henvendelser og hjælper med at finde den rette kontaktperson i organisationen.

Sekretariatet kan kontaktes på mail@sl2017.dk eller 32 64 00 90.

Fakturaer

Er du allerede leverandør til lejren bedes være opmærksom på følgende.

Sendes som pdf til faktura@sl2017.dk - bemærk, at kun vedhæftninger læses på denne mail.

Kontakt til bogholderiet på bogholderi@sl2017.dk

Fakturaer kan også sendes til:

Spejdernes Lejr

Arsenalvej 10

1436 København K

Fakturaer bedes overholde følgende:

  • Spejdernes Lejr, CVR nr. DK 33 69 00 53, Arsenalvej 10, 1436 København K (bemærk Spejdernes Lejr er UDEN 2017)
  • Indeholde tydelig angivelse af kontaktperson i lejrorganisationen
  • Hvis fakturaen relaterer til en kontrakt bedes kontraktnummer påført
  • Rabat/bonus skal fremgå
  • Da fakturaer skal godkendes af frivillige skal betalingsbetingelserne så vidt muligt være minimum 30 dage