Foto: Maja Kongegaard Bramm

Har du spørgsmål?

Kontakt

Du er altid velkommen til at kontakte Spejdernes Lejr, hvis du ikke allerede har fundet svar på dine spørgsmål her på hjemmesiden.

Generelle spørgsmål

I Spejdernes Lejr har vi et informationscenter, som du kan kontakte om generelle spørgsmål til lejren eller jeres deltagelse på lejren. Skriv en e-mail til info@sl2026.dk, og så vender vores dygtige frivillige tilbage med et svar hurtigst muligt.

Har du en faktura til lejren?

Du kan sende din faktura til bogholderi@spejderneslejr.dk. Husk at angive din kontaktperson i lejrorganisationen og eventuelt kontraktnummer.

Fakturaer kan også sendes til:
Spejdernes Lejr
Att: Arsenalvej 10, 1436 København K

Spejdernes Lejrs CVR (Spejdernes): 3443 4034

Hvis det haster

Så kan du også kontakte Spejdernes sekretariat:

Portrætbillede
Lone Billehøj

Sekretariatschef

81884792

Lone.billehoej@spejderne.dk

Portrætbillede
Bue Bejer Heckmann

Kommunikations- og presseansvarlig

8188 4791

Bue.heckmann@spejderne.dk

Total Portal Dag havde 5 forskellige aktiviteter i FællesHEDEN, hvor der var besøg af ca. 8.000 spejdere i alderen 12-16 år på Spejdernes Lejr 2022. Foto: Jacob Fredegaard Hansen/SPEJDERNE Foto: Jacob Fredegaard Hansen
Morten Anderson

Projektleder

Morten.anderson@spejderne.dk

Portrætbillede
Anna Alberte Krølner

Studentermedarbejder

Anna.kroelner@spejderne.dk

Total Portal Dag havde 5 forskellige aktiviteter i FællesHEDEN, hvor der var besøg af ca. 8.000 spejdere i alderen 12-16 år på Spejdernes Lejr 2022. Foto: Jacob Fredegaard Hansen/SPEJDERNE Foto: Jacob Fredegaard Hansen
Monica Pasfall

Studentermedarbejder

Monica.pasfall@spejderne.dk

Kontakt lejrorganisationen

Spejdernes Lejr er primært drevet af omkring 5.000 frivillige. Lejrorganisationen er delt op i syv områder, der har forskellige ansvarsopgaver. Nedenfor kan du finde kontaktoplysninger på personerne i lejrledelsen, men du kan også altid skrive til info@sl2026.dk, hvor dygtige frivillige står klar til at besvare dine spørgsmål, ligesom vi har samlet de oftest stillede spørgsmål her

Lejrchefer
Foto: Maja Kongegaard Bramm
Cecilie Viborg Nielsen

Lejrchef

cvn@sl2026.dk

Portrætbillede
Marie Torp Christensen

Lejrchef

mtc@sl2026.dk

Områdechefer
Foto: Maja Kongegaard Bramm
Andreas Lynnerup

Aktiviteter & Events

Andreas.lynnerup@sl2026.dk

Foto: Maja Kongegaard Bramm
Katrine T. Bastrup

Deltagere

Katrine.bastrup@sl2026.dk

Foto: Maja Kongegaard Bramm
Line Føns Andersen

Frivillige & HR

Line.andersen@sl2026.dk

Portrætbillede
Morten L. Aaboe

Infrastruktur & Beredskab

Morten.aaboe@sl2026.dk

Foto: Maja Kongegaard Bramm
Christian Bruun

Kommunikation & Interessevaretagelse

Christian.bruun@sl2026.dk

Foto: Maja Kongegaard Bramm
Jacob Bogh Nielsen

Lejrplads & Lejrliv

Jacob.bogh-nielsen@sl2026.dk

Foto: Maja Kongegaard Bramm
Kathrine D. Skjoldemose

Økonomi, Bæredygtighed & Indkøb

Kathrine.skjoldemose@sl2026.dk

Foto: Maja Kongegaard Bramm
Mathias B.N. Højsting

Aktiviteter & Events

Mathias.hoejsting@sl2026.dk

Portrætbillede
Sigrid Noe Dahl

Deltagere

Sigrid.dahl@sl2026.dk

Total Portal Dag havde 5 forskellige aktiviteter i FællesHEDEN, hvor der var besøg af ca. 8.000 spejdere i alderen 12-16 år på Spejdernes Lejr 2022. Foto: Jacob Fredegaard Hansen/SPEJDERNE Foto: Jacob Fredegaard Hansen
Rebecca Voss

Frivillige & HR

rebecca.voss@sl2026.dk

Foto: Maja Kongegaard Bramm
Frida S.S. Therkildsen

Infrastruktur & Beredskab

Frida.therkildsen@sl2026.dk

Portrætbillede
Julie Søndergaard

Kommunikation & Interessevaretagelse

julie.soendergaard@sl2026.dk

Foto: Maja Kongegaard Bramm
Kenneth Bonnichsen

Lejrplads & Lejrliv

Kenneth.bonnichsen@sl2026.dk

Foto: Maja Kongegaard Bramm
Zenia Bille

Økonomi, Bæredygtighed & Indkøb

zenia.bille@sl2026.dk

Du kan læse mere om ovenstående personer her, der sammen med sekretariatet for Spejderne udgør lejrledelsen for Spejdernes Lejr 2026.

Spejdernes Lejr 2026 som organisation 

SL2026 er inddelt i syv områder, herunder kan du læse om alle områderne og blive klogere på præcis hvilket område du gerne vil være frivillig i. Vi har skabt et mangfoldigt udvalg af opgaver og ansvarsområder, hvor du kan bidrage med dine færdigheder, interesser og energi. 

Hvad er ØBI?

ØBI er området for Økonomi, Bæredygtighed & Indkøb, og det er her ansvaret for budgettet, de store indkøbsaftaler, og det økonomiske overblik bor, alt sammen med fokus på den både den sociale og miljømæssige bæredygtighed på tværs af lejren.

Hvad er AoE?

AoE er området for Aktiviteter & Events. Det er det område som står for at levere en masse gode aktiviteter til lejrens deltager, men også at sørge for at vi kan mødes til fælles oplevelser som fx lejrbål. 

Hvad er LEJ?

LEJ er området for Lejrplads & Lejrliv og det er her ansvaret for de fysiske rammer på lejren lever. De rummer alt lige fra madudlevering og kogebog, til alt det som der kommer til at skabe fællesskab i underlejrene.

Hvad er IB?

IB er området for Infrastruktur og Beredskab og det er her alt fra drikkevand til spildevand, strøm og internet, og lejrens udformning hører hjemme, samt hvilke forhold der skal være til stede for at sikkerheden er i top.

Hvad er KOM?

KOM er området for Kommunikation & Interessevaretagelse og her i området arbejder man med det udtryk som lejren skal have, om dette måtte være grafisk som skilte og hjemmesider, eller som radio eller TV. Det er også her stemmen for Spejdernes Lejr 2026 ligger når vi skal kommunikere med omverdenen. 

Hvad er DEL?

DEL er området for Deltagere som skal sørge for at deltagere har de fornødne informationer som der burde være behov for om end det er til de danske eller internationale spejdere, men også den logistik, som der skal til for at få alle deltagere transporteret både til og fra lejren.

Hvad er FRI?

FRI er området for Frivillige & HR. Det er området som har ansvaret for de frivillige, og skal derfor sikre deres trivsel, og sørge for et system som gør det nemt og overskueligt at være frivillig, både før, under og efter lejren. Området har også ansvaret med at få lejren evalueret så det er muligt at drage nytte af det i fremtiden. Du er altid velkommen til at kontakte os på HR@SL2026.DK